SV Enter ontvangt VV Reünie

Zondag om 12:00 speelt SV Enter een oefenwedstrijd tegen 4e klasser VV Reünie. Doordat de competitie is stilgelegd en beide ploegen geen wedstrijd konden inhalen, is deze wedstrijd ingelast.
Rëunie staat momenteel derde in de 4e klasse B, achter Delden en Markelo. Een goede start van de competitie dus voor de club uit Borculo. Trainer van VV Reünie is voor vele Enternaren een bekende. Bert van Losser staat sinds dit seizoen aan het roer en heeft onlangs zijn contract verlengd. Man in vorm aan de kant van rood-witten is Mark van Donkelaar. Hij wist afgelopen zondag in de derby tegen Neede een hattrick te maken en bracht zijn totaal naar acht doelpunten. Daarmee is hij echter niet de clubtopscorer, Jorn Geerlings wist al elf keer het net te vinden in de competitie.

Enter wist de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop ook te winnen. In een moeizame wedstrijd werden in de laatste 20 minuten de drie punten binnengehaald. Lichtpuntje van de middag was de defensie van de Enternaren, er werd namelijk geen enkele kans weggegeven. Aan het einde van de eerste seizoenshelft staan de mannen van Gerard Bos op een prima tweede plek, achter koploper Holten.

Het treffen met VV Reünie lijkt vooralsnog de laatste wedstrijd voor de winterstop te gaan worden. De KNVB heeft te kennen gegeven dat het voetbal in alle A-categorieën stil wordt gelegd na dit weekend. Om de eerste seizoenshelft met een goed gevoel af te sluiten zal Enter er dan ook alles aan willen doen om ook deze oefenwedstrijd te winnen. 12:00 fluit Ramon Heveling voor de eerste aftrap.