SV Enter Playbackshow 2022

Leden der SV Enter,

In het kader van het 100 jarig bestaan van onze club, heeft de jublieum commissie wederom een al oude traditie van stal gehaald. Uit de kast der archieven kwam de map: Playbackshow ’93/’94 weer tevoorschijn. Bladerend door deze map kwamen er tal van mooie verhalen en optredens naar boven. Nadat hier vele aneqotes over los kwamen, is besloten om naar jaren van afwezigheid, de playbackshow weer op de agenda te zetten.

Daarom: Op vrijdagavond 20 mei 2022 wordt de kantine weer omgebouwd tot een waar poppodium. De optredens op deze avond zullen worden verzorgt door een ieder die de club een warm hart toedraagt. Van de A-jeugd tot aan 45+, van live-zang tot en met luchtgitaarsolo’s, alles is toegestaan op deze avond. Geef jou/jullie act snel op met je team/vriendenclub.

Voor deze avond hebben we wederom een 3 koppige jury weten te strikken. Deze bijzondere gasten zullen bij aanvang van de show bekend worden gemaakt. Hij/zij vertolkt een belangrijke taak in het geven van commentaar en punten en zullen dit op geheel eigen wijze, stijl en thema gaan doen. Meer kunnen en mogen we er nog niet over zeggen, maar alleen al deze act is de moeite waard om te komen kijken!

Humor en spektakel gegarandeert. Kom naar de kantine op vrijdagavond 20 mei 2022. Opgeven kan via een van onze organisatoren of via het mailadres: [email protected] (zie onderaan) Elk aangemelde act krijgt van ons een gratis kratje bier/doosje wijn!!

De gene die verzekert willen zijn van goede plekken, kunnen ook via de organisatoren tafels reserveren. (vanaf 8 personen)

Graag tot ziens op vrijdag 20 mei.

De Playbackshow organisatie:

Huub Ezendam, Gerard Libbers, Erwin Lammertink, Kevin Braamhaar, Tom Bode, Robert Brinks, Gerald Schrooten, Mitchel Steentjes.