SV Enter reist af naar FC Ulu Spor

Aankomende zondag speelt SV Enter tegen hekkensluiter FC Ulu Spor. De Enternaren zullen met vertrouwen de wedstrijd ingaan, aangezien de ploeg haar laatste twee wedstrijden tegen concurrenten Haarle en Raalte overtuigend wist te winnen.

FC Ulu Spor staat daarentegen nog steeds op nul punten uit zes wedstrijden. De Zwollenaren wisten ook de afgelopen twee wedstrijden tegen Hoonhorst en Zwolle niet te winnen. Echter blijft het team hoopvol “Ik zie ons iedere week beter worden. Als we zo blijven voetballen, dan komen die punten vanzelf.” Vertelt bestuurslid Turkeri.

In de voorgaande twee seizoenen troffen de clubs elkaar ook al in de competitie. Beide keren wist Enter aan het langste eind te trekken. Respectievelijk werd het 3-0 en 0-4 voor de rood-witten. De ploeg van Gerard Bos hoopt dan ook zondag, met verzorgd voetbal, de drie punten mee te nemen naar Enter.

Zondag wordt om 14:00 afgetrapt op sportpark Het Hoge Laar. Supporters die mee willen reizen met de spelersbus kunnen dit aangeven aan leider Jeroen van Otten. De bus vertrekt om 12:00.