SV Enter – SV Zwolle live te zien op Youtube

Vanwege de nieuwe coronamaatregelen zijn er de aankomende drie weken helaas geen toeschouwers welkom op Sportpark de Krompatte. Toch wil SV Enter haar supporters blijven bereiken. Daarom stelt de club voor aankomende zondag een livestream beschikbaar die de wedstrijd van het eerste elftal zal uitzenden.

Enter speelt zondag haar achtste competitiewedstrijd van het seizoen. Tegenstander is middenmoter SV Zwolle. Zwolle staat na zeven wedstrijden op 9 punten en staat daarmee op een zevende plek. De ploeg van trainer Marco Onderberg wist eerder te winnen van DAVO, Sportlust Vroomshoop en FC Ulu Spor. Vorige week verspeelde de Zwollenaren echter punten tegen SDOL. Zwolle zal zich willen herpakken zondag en blijven aanhaken bij de subtop.

SV Enter heeft de smaak de afgelopen weken te pakken. De laatste vier competitiewedstrijden werden overtuigend gewonnen. Daarnaast werd vorige week ook derdeklasser DSVD in een oefenwedstrijd verslagen met 6-3. Kortom, de mannen van trainer Gerard Bos zitten in een goede flow. Met de nederlaag tegen Broekland in het achterhoofd weet het team echter ook dat elke wedstrijd op zich staat. Daarom zal ook dit weekend weer de volledige scherpte aanwezig moeten zijn om de volgende drie punten binnen te halen.

Aanstaande zondag wordt er om 14:00 uur afgetrapt op Sportpark de Krompatte. Zonder fysiek aanwezige toeschouwers dus, maar de club hoopt dat vele supporters de wedstrijd live zullen bekijken via de livestream. Deze is te bekijken op het Youtube-kanaal van SV Enter.