SV Enter tegen Raalte

Kraker op de Krompatte

Aanstaande zondag staan de nummers drie en vier van de 4e klasse G tegenover elkaar. SV Enter ontvangt dan namelijk SV Raalte op de Krompatte. Beide ploegen hebben een gelijk aantal punten (10) en hopen zondag aan te haken bij de top 3.

SV Raalte, dat afgelopen weekend in de laatste minuten de derby tegen Heeten won, is goed begonnen aan de competitie. De ploeg van trainer Hendri Zwiselman wist al eerder te winnen van DAVO en Ulu Spor en dus afgelopen weekend van subtopper Heeten. Raalte heeft uitgesproken om met verzorgt voetbal resultaten te behalen en een stabiele 4e klasser te worden. Daarmee is dus in de afgelopen weken een goede start gemaakt.

Ook de mannen van Gerard Bos hebben inmiddels de smaak te pakken. Twee weken geleden werd met ruime cijfers gewonnen van DAVO en ook afgelopen weekend wist de ploeg overtuigend te winnen van koploper Haarle (0-3). Het team hoopt deze lijn door te kunnen trekken en ook deze week weer drie punten te halen. Lukt dat, dan mengt Enter zich daadwerkelijk in de strijd om de koppositie.

Zondag beloofd het treffen van beide teams dus een echte kraker te worden om de aansluiting met de top. De club hoopt dan ook dat veel Enternaren de weg naar de Krompatte weten te vinden om ons elftal te steunen.