sv Enter verlengt contract met hoofdtrainer Bos

De Technische Commissie en het bestuur van sv Enter zijn verheugd te kunnen melden dat het contract met hoofdtrainer Gerard Bos met een jaar verlengd wordt.
Gerard Bos is in de zomer van 2020 aangetreden bij sv Enter en zal dus ook in het seizoen 2022-2023 de Enterse formatie van oefenstof voorzien.
Vanwege de Coronabeperkingen zijn er onder leiding van Gerard Bos in krap anderhalf jaar relatief weinig wedstrijden gespeeld.
Terugkijkend kan gesteld worden dat er in het algemeen goede resultaten bereikt zijn, vorig seizoen werden alle 4 wedstrijden werden in winst omgezet en nu staat sv Enter 1 na 6 wedstrijden op 13 punten en daarmee op de 3e plek in de 4e klasse G.

De samenwerking tussen trainer en vereniging bevalt over en weer uitstekend, reden om nu al tot contractverlenging over te gaan.

Ook het contract van assistent-trainer Erwin Geels wordt met 1 jaar verlegd, naast zijn rol als assistent van Gerard Bos is Erwin ook keeperstrainer.
We wensen Gerard, Erwin, de staf en de spelersgroep alle succes toe bij het verdere verloop van de competitie.

Bestuur en Technische Commissie sv Enter