sv Enter verlengt contract met hoofdtrainer Bos

Het bestuur en de Technische Commissie van sv Enter zijn verheugd te kunnen melden dat het contract met hoofdtrainer Gerard Bos met een jaar verlengd wordt.
Gerard Bos is afgelopen zomer nieuw aangetreden bij sv Enter en zal dus ook in het seizoen 2021-2022 de Enterse formatie van oefenstof voorzien.
Vanwege de Coronabeperkingen zijn er tot nu toe slechts 4 competitieduels afgewerkt door sv Enter onder leiding van Gerard Bos.
Alle 4 wedstrijden werden in winst omgezet en ook in het bekertoernooi werden goede resultaten behaald.
sv Enter staat in de 4e klasse G op de 2e plek achter vv Holten. Ook Holten wist alle duels te winnen en beschikt over een beter doelsaldo.
De samenwerking tussen trainer en vereniging bevalt over en weer uitstekend, reden om nu al tot contractverlenging over te gaan.
We wensen Gerard, zijn staf en de spelersgroep alle succes toe bij het verdere verloop van de competitie in 2021.

Bestuur en Technische Commissie sv Enter