Topper tussen SV Heeten en SV Enter

Na twee weekenden rust staat er voor SV Enter eindelijk weer een wedstrijd op het programma. Twee weekenden geleden had het team een vrij weekend en afgelopen zondag werd de wedstrijd tegen SV Zwolle afgelast door een coronabesmetting bij de Zwollenaren. Wel wist Enter de oefenwedstrijd tegen derdeklasser DSVD winnend af te sluiten.

Tegenstander deze week is concurrent SV Heeten. Heeten kent een prima start van de competitie en staat, met één punt achterstand op SV Enter, vijfde op de ranglijst. De mannen van trainer Martin Dollenkamp doen na twee seizoenen middenmoot weer mee in de top van de 4e klasse G. Heeten wist haar laatste twee wedstrijden tegen Broekland en Lettele dan ook te winnen. Ook voor Heeten is het alweer twee weken geleden dat er in competitieverband werd gevoetbald, de ploeg zal dan ook proberen de goede serie een vervolg te geven.

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor de Enternaren, die na de blamage tegen Broekland een zeer goede reeks wisten neer te zetten. Bij Enter loopt geleidelijk aan de ziekenboeg leeg, maar moet het komende zondag in elk geval nog zonder de langdurig geblesseerde Bent Wolters doen. Bent heeft afgelopen week wel weer zijn eerste minuten op het trainingsveld gemaakt.

Doordat het voor supporters niet toegestaan is om de wedstrijd te komen bezoeken, zorgt SV Enter in samenwerking met SV Heeten voor een livestream. Om 14:00 wordt er afgetrapt op Sportpark Heeten en zal de wedstrijd live worden uitgezonden op het Youtube-kanaal van SV Enter.