Uitwedstrijd voor SV Enter in Lettele

Voor het eerst in een lange tijd staat er voor SV Enter weer een uitwedstrijd op het programma. Aanstaande zondag reist Gerard Bos met zijn mannen af naar Lettele om het op te nemen tegen de plaatselijke VV Lettele. Lettele staat momenteel op een 10e plek in de 4e Klasse G met 9 punten uit 9 wedstrijden.

Lettele heeft maar liefst drie maanden moeten wachten op hun volgende wedstrijd in competitieverband. Op 28 november werd er met 5-2 van Sportlust Vroomshoop verloren. Na die wedstrijd volgde er een lange Corona-/winterstop voor trainer Jan Willem van Schooten en zijn team. Er werd alleen geoefend tegen 5e klasser Emst. Deze wedstrijd wisten de blauw-witten te winnen met 1-3.
Enter is alweer een tijdje aan de bak in het kalenderjaar 2022 . Na de gewonnen oefenwedstrijden tegen KOSC, Hellendoorn en Rood-Zwart wisten de Enternaren ook tweemaal de volle buit te behalen in de competitie. In de thuiswedstrijd tegen SV Zwolle werd een comfortabele overwinning behaalt, het duel eindige in 7-1. Hoe comfortabel de wedstrijd tegen Zwolle verliep, zo moeizaam verliep de wedstrijd tegen Sportlust Vroomshoop afgelopen zondag. De wedstrijd eindigde na 98 minuten voetbal in een 5-4 overwinning. Het winnende doelpunt werd pas in de slot minuten gemaakt. Na de overwinning op Sportlust mag SV Enter zich nu op basis van doelsaldo koploper noemen van de 4e klasse G. Concurrent Holten verspeelde namelijk punten tegen subtopper Heeten.
De Enternaren reizen komende zondag dus af naar middenmoter Lettele. Na de thriller van afgelopen zondag staan alle spelers weer op scherp en is iedereen er van doordrongen dat geen enkele wedstrijd zomaar gewonnen is. Met deze gedachten in het achterhoofd stappen de spelers dus ook aankomende zondag het natuurgasveld op, om alles in het werk te stellen  de 3 punten mee naar Enter te nemen.

Om 14:00 wordt er afgetrapt op Sportpark het Spil. Uw support kan wederom van groot belang zijn, wij zien u graag!