Corona upate (nr26) maatregelen per 13 NOVEMBER 2021

Als gevolg van het aantal coronabesmettingen en ziekenhuisopnamen heeft het kabinet vrijdag 12 november een aantal nieuwe maatregelen aangekondigd. Met deze maatregelen wordt beoogd het aantal contactmomenten te verminderen om daarmee het aantal besmettingen terug te dringen.

Wat betekent dit voor sv Enter?

Trainingen en wedstrijden kunnen gewoon doorgaan. Maar vanaf 13 november 2021 om 18.00 uur en gedurende drie weken (tot 4 december 2021) is publiek helaas niet meer toegestaan bij zowel trainingen als wedstrijden op ons sportcomplex De Krompatte. Van zowel het thuisspelende als uitspelende team is alleen kader/begeleiding welkom. Bij jeugdwedstrijden zijn ook meerijdende ouders/begeleiders welkom. Verder wordt niemand toegestaan op De Krompatte. Voor iedereen, vanaf 18 jaar, die gebruik wil maken van de kantine of de kleedkamers is een coronatoegangsbewijs verplicht. Hierop zal gecontroleerd gaan worden. maar wij rekenen ook op ieders eigen verantwoordelijkheid om de coronapandemie onder de knie te krijgen.

Blijf gezond en fit!