Vacature Trainer JO19-1 seizoen 2020-2021

SV Enter is een bloeiende voetbalvereniging waar gestreefd wordt naar een optimaal voetbalklimaat en waar het individu zich volop kan ontwikkelen. Over twee jaar bestaat SV Enter 100 jaar. Al vele seizoenen speelt JO19-1 in de 1e klasse, met een uitstap naar de hoofdklasse. Opleiding en ontwikkeling van spelers richting de senioren (technisch, tactisch en mentaal) is voor die lichting het speerpunt.

Wegens het stoppen van de huidige trainer zijn we voor het seizoen 2020-2021 op zoek naar een enthousiaste, gedreven en deskundige trainer voor onze JO19-1.

Wat bieden we?

• Een ambitieuze vereniging met een gezonde prestatiecultuur
  • Uitstekende trainingsfaciliteiten
  • Een talentvolle en uitdagende groep
  • Een marktconforme vergoeding
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling (opleiding, sparring met collega trainers, thema bijeenkomsten)

Wat vragen we?

• Een trainer dient minimaal in het bezit te zijn van het diploma TC III / UEFA C
  • Een trainer die ervaring meebrengt als trainer/coach van ten minimale JO17-1 op een goed niveau
  • Een trainer die boven en tussen de groep kan staan
  • Een trainer die bevlogenheid en drive meebrengt
  • Een trainer die verder kijkt dan het resultaat op de wedstrijddag
  • Een trainer die oog heeft voor het individu maar zeker ook het team
  • Een trainer die motiveert een inspireert
  • Een trainer die zich conformeert aan het beleidsplan, gestoeld op aanvallend voetbal waarbij initiatief genomen wordt. Daarbij zijn drie aanvallers het uitgangspunt
  • Het verzorgen van twee trainingen per week en coaching op de zaterdag
  • Een trainer die bereid is tot samenwerking met keeperstrainer, leiders, eerste elftal, trainers JO19/JO17 en technische commissie.

Belangstelling?

Reageer dan door toezending van je CV maar vooral ook motivatie op het volgende email adres: [email protected]. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Kevin Asbroek (voorzitter technische commissie) en/of Michel Rikkert (coördinator O19) in eerste instantie per mail op [email protected] en/of [email protected].

Wij zien uit naar je reactie!