Vacatures sv Enter seizoen ‘23/’24

Zonder vrijwilligers geen vereniging, dat geldt ook voor sv Enter. Ieder seizoen zijn er weer meer dan 250 vrijwilligers die sv Enter voorthelpen met allerlei verschillende werkzaamheden. Ook komend seizoen zijn wij weer op zoek naar vrijwilligers. Hieronder vindt u de verschillende vacatures die nog ingevuld moeten worden voor het komende seizoen.

Redacteuren media commissie
Kortgeleden is de nieuwe media commissie opgericht. Deze commissie is verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van de vereniging. Dat houdt in dat zij de website onderhoudt, verantwoordelijk is voor de sociale media kanalen van sv Enter en alle andere vormen van communicatie binnen de vereniging. Voor komend seizoen is de wens uitgesproken om nóg meer vanuit de gehele vereniging te communiceren. Om dit te realiseren is de commissie op zoek naar nieuwe redacteuren. Als redacteur/lid van de media commissie kun je je bezig houden met verschillende werkzaamheden. Bijvoorbeeld het onderhouden van de social media kanalen van de vereniging, het schrijven van wedstrijdverslagen, het schrijven van mooie verhalen over vroeger of het maken van foto’s. (Contact: Mees ten Broeke, 06 22094540)

Voorzitter club van 100
De Club van 100 is een mooie club binnen de vereniging, die al meer dan 30 jaar leuke dingen
onderneemt voor jong en oud. Als voorzitter van deze club neemt Gerard Libbers eind van het seizoen 2023-2024 afscheid. De Club van 100 is van mening dat het tijd wordt voor een nieuwe voorzitter, van jongere leeftijd. Iemand die wellicht met een frisse, fantasierijke kijk, die nieuwe energie stopt in de Club van 100. Nieuwe ideeën kunnen ook weer extra enthousiasme brengen binnen de club. Ben jij diegene, die hierin een super leuke uitdaging ziet, meld je dan bij ons. (Contact: Gerard Libbers, 06 13661664)

Begeleid(st)er elftal van de week
Als begeleid(st)er van het elftal van de week ben je verantwoordelijk voor het opvangen en begeleiden van het team van de week tijdens de thuiswedstrijden van ons eerste elftal. Momenteel bezorgen Inge Asbroek en Gerard Libbers samen met het kantinepersoneel de elftallen van de week een onvergetelijke dag. Omdat Gerard Libbers aan het eind van komend seizoen afscheid neemt zijn wij op zoek naar een vervanger/vervangers. Lijkt het jou wat om onze jongste leden een super middag te bezorgen én onze vereniging een handje te helpen. Meldt je dan nu bij ons! (Contact: Gerard Libbers, 06 13661664)

Reclamebordencommissie
In de nieuw te vormen reclamebordencommissie zitten vrijwilligers die (nieuwe) bedrijven gaan benaderen als reclamebordsponsor. Daarnaast is deze commissie verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met de bestaande reclamebordsponsoren. (Contact: Jos van Otten, 06 51205643)

Barvrijwilligers
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe barvrijwilligers. Dit kan zijn op de donderdagavond, zaterdagen en de zondagen. Het gaat dan om ongeveer één keer in de zes weken. Het is de bedoeling dat je helpt achter de bar en in de keuken. Je werkt altijd met meerdere mensen, maar misschien weet jij zelf nog wel iemand, dan kunnen jullie samen helpen. Daarnaast zoeken we ook barvrijwilligers voor de toernooien die elk jaar bij ons op de Krompatte worden gehouden. Denk daarbij aan het Marcel Kamphuis toernooi, Internationaal jeugdtoernooi, Bedrijventoernooi en het Nachttoernooi. Met onze vrijwilligers kunnen we de kantine open houden en mooie toernooien organiseren. We hebben jouw hulp dus ook nodig! (Contact: Danielle Krake, 06 30157635)

Vlagger JO15-1
Nadat Wessel Asbroek jaren de functie als vlagger van onze JO15-1 heeft bekleed, maakt hij volgend jaar de overstap naar de JO17-1. Daarom is onze JO15-1 komend seizoen op zoek naar een enthousiaste vlagger. Als vlagger begeleid je de scheidrechter tijdens de uit- en thuiswedstrijden van het team. De JO15-1 is een talentvolle en enthousiaste groep voetballers. Daarnaast ga je deel uitmaken van een leuke en gezellige staf bestaande uit Tim van Otten, Mees ten Broeke en Gerald Schrooten, die de jongens op een zo’n goed mogelijke wijze willen begeleiden. (Contact: Mees ten Broeke, 06 22094540)

Video analiste(n) / bediener(s) Video Analyse Systeem
Voor onze vereniging zijn we op zoek naar vrijwilligers die het mooi en interessant vinden om met ons video analysesysteem (VEO) te werken en zich met dit nieuwe onderdeel van de voetballerij willen bezig houden. Denk hierbij aan de volgende taken :
– Het coördineren van het gebruik van de camera.
– Trainers en begeleiders van de diverse teams begeleiden in het gebruik van het video analyse systeem.
– Het maken van samenvattingen van de wedstrijden t.b.v. beeldschermen in de kantine.
– Zich verdiepen in de videoanalyse en trainers daarbij assisteren.
Lijkt die jouw leuk en interessant? Meldt je dan bij ons! (Contact: Mees ten Broeke, 06 22094540)