Van het bestuur – Corona – Update (nr. 25)

Beste leden, trainers, vrijwilligers, ouders / verzorgers en sponsoren van sv Enter,

Inleiding
Het gaat nu echt de goede kant op! Alle teams, ook de senioren, mogen weer voetballen en ook publiek is weer van harte welkom op Krompatte.
De jeugdteams hebben, met uitzondering van de O19, deelgenomen aan de Regio Cup. Zonder uitzondering was dit weer genieten voor onze meisjes en jongens, de wedstrijden tegen andere verenigingen daar doe je het toch ook voor!

Kennismakingstrainingen
sv Enter heeft op alle zondagen in mei en juni kennismakingstrainingen aangeboden. De laatste kennismakingstraining is morgen, zondag 27 juni om 10.00 uur.
Meedoen is kosteloos en vrijblijvend, je hoeft je dan ook niet aan te melden voor de (laatste) training. Kom gewoon langs! Meisjes en jongens die na deze periode besluiten lid te worden, kunnen in het nieuwe seizoen aansluiten in één van de jeugdelftallen.

Vervanging toplaag kunstgras hoofdveld
In de komende weken zal ons hoofdveld voorzien worden van een nieuwe toplaag. Het huidige veld is in 2009 aangelegd en is na 12 jaar echt aan vervanging toe. De werkzaamheden starten op 5 juli en zullen rond 16 juli afgerond zijn.

Algemene Ledenvergadering
De ledenvergadering kon in 2020 helaas niet doorgaan. In de laatste bestuursvergadering hebben we de datum voor de ALV 2021 definitief vastgesteld. De ALV zal een fysieke bijeenkomst worden in ons clubhuis en zal plaatsvinden op donderdag 2 september, aanvang 20:30 uur.

sv Enter 100 jaar
De Jubileumcommissie is voor het eerst samengekomen om de voorbereidingen te treffen voor de jubileumactiviteiten die grotendeels in de periode februari 2022 tot september 2022 zullen plaatsvinden.
De Jubileumcommissie bestaat uit de volgende personen: Danielle Krake, Lianne Heilen, Paul Diepenmaat, Marco Borggreve, Erik Stegeman, Sietse Steentjes en Gerard Libbers.
Het jubileumjaar kunnen we alleen gezamenlijk tot een succes maken, we rekenen dan ook op jullie. Meld je aan bij een van de commissieleden om een actieve bijdrage te leveren aan dit fantastische eeuwfeest.

Onderstaand zijn de belangrijkste zaken nog even op een rijtje gezet:

• Iedereen mag zonder beperkingen trainen en alle teams mogen (oefen)wedstrijden spelen, dus ook de senioren
  • de kleedkamers en douches zijn weer open, er is gecontroleerd op legionella
  • ook toeschouwers zijn weer van harte welkom op het sportpark, dit geldt zowel voor de trainingen als ook voor de wedstrijden
  • de kantine (en het terras) wordt naar behoefte opengesteld (donderdag, zaterdag en zondag), iedereen betrokken bij sv Enter is van harte welkom

Om op hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van sv Enter verwijzen we naar onze website (www.sventer.nl) en social media Facebook (Sv Enter), Twitter (svEnter) en Instagram (sv_enter). Mocht u een van de eerdere updates gemist hebben, ze zijn allemaal terug te lezen.

Dit is de laatste nieuwsbrief voor de zomervakantie, langs deze weg wensen we jullie een hele fijne vakantie toe. Blijf gezond, steun elkaar en blijf omkijken naar de mensen om je heen. We ontmoeten jullie graag weer op Krompatte.

Het bestuur van sv Enter.