Van het bestuur – Corona – Update (nr. 27)

Beste leden, trainers, vrijwilligers, ouders / verzorgers en sponsoren van sv Enter,

Inleiding
Helaas geen goede berichten tijdens de persconferentie van afgelopen vrijdagavond. Hoe langer de crisis wordt hoe bedenkelijker de maatregelen worden. We mogen nog wel steeds in de kantine zitten, maar mogen door de week na 17 uur niet meer trainen in de buitenlucht. Hiermee wordt op indirecte wijze de competitie tijdelijk stilgelegd. Hopelijk kan de KNVB de overheid via de Tweede Kamer komende dinsdag nog op andere gedachten brengen.

Trainingen

Het is dus niet verboden om te trainen op sportpark Krompatte, echter mag het niet meer na 17 uur. Langs deze weg willen we alle trainers oproepen om zo veel mogelijk te blijven trainen. Voor de jeugd kan dit wellicht ook op wat later op de middag. En als de competitie tijdelijk stilgelegd zou worden kan er natuurlijk ook in het weekend getraind worden of kunnen er eventueel oefenwedstrijden gespeeld worden. Blijven bewegen is heel erg belangrijk, juist nu tijdens deze gezondheidscrisis, jammer dat de overheid dit niet inziet.

sv Enter 100 jaar
Helaas is de eerste geplande activiteit in het kader van het 100 jarig bestaan noodgedwongen afgelast. We hopen de Ladies Night op een later tijdstip alsnog te kunnen agenderen, daarover later meer. Voor wat betreft de Kerstbazaar nemen we later deze week een besluit. Dit zal dan via de website en socials gedeeld worden. De Jubileumcommissie bestaat uit de volgende personen: Danielle Krake, Lianne Heilen, Paul Diepenmaat, Marco Borggreve, Erik Stegeman, Sietse Steentjes en Gerard Libbers. Heb je ideeën of zou je graag ergens mee willen helpen meld je dan bij een van de hiervoor genoemde personen.

En tot slot en wellicht al bekend, toegang tot de kantine kan alleen op vertoon van een Coronatoegangbewijs.

Het bestuur van sv Enter.