Van het bestuur – Corona – Update (nr. 28)

Blijf trainen en organiseer oefenwedstrijden voor je team!

Beste leden, trainers, vrijwilligers, ouders/verzorgers en sponsoren van sv Enter,

Inleiding

Helaas geen goede berichten tijdens de persconferentie van afgelopen weekend. De avond lock-down wordt verlengd tot medio januari, dit betekent dat we ook de komende weken na 17:00 uur niet meer kunnen trainen in de buitenlucht. De KNVB heeft nu alle competities stilgelegd en het is onzeker wanneer we weer kunnen beginnen. Als alles meezit kunnen we eind januari voor het eerst weer in competitieverband spelen.

Zoals gezegd, de avond lock-down vanaf 17:00 uur rijdt ons lelijk in de wielen. We mogen in het weekend nog wel wedstrijden spelen, maar door de week wordt ons bijna onmogelijk gemaakt om te trainen. Toch willen we iedereen oproepen om maximaal te blijven trainen.

Trainingen en oefenwedstrijden

Het is dus niet verboden om te trainen op sportpark Krompatte, echter mag het niet meer na 17:00 uur. Langs deze weg willen we alle trainers oproepen om zo veel mogelijk te blijven trainen. Voor de jeugd kan dit wellicht ook op wat later op de middag. Voor alle jeugdteams geldt dat er oefenwedstrijden gespeeld mogen worden.

Doe dit ook vooral, de velden zijn in het weekend beschikbaar en we moedigen daarom alle trainers en leiders aan om oefenwedstrijden te organiseren. Blijven bewegen is heel erg belangrijk, juist nu tijdens deze gezondheidscrisis, jammer dat de overheid dit niet inziet, het kan immers veilig in de buitenlucht.

Trainers selectieteams seizoen 2022-2023

We zijn verheugd u te kunnen melden dat de trainers voor de selectieteams (seizoen 2022-2023) vastgelegd zijn. Door de Technische Commissie is in de afgelopen weken veel inspanning geleverd om de bezetting nog dit kalenderjaar af te ronden. Het resultaat mag er dan ook zijn, hieronder treft u het overzicht aan:

• sv Enter 1 – Gerard Bos en Erwin Geels
  • sv Enter 2 – Patrick Rensen
  • sv Enter JO19-1 – Marcel Gierkink
  • sv Enter JO17-1 – Rick Kamphuis
  • sv Enter JO15-1 – Mees ten Broeke en Tim van Otten
  • sv Enter JO13-1 – Serkan Karaali
  • sv Enter JO-11 – Stan Stegeman en Joost Olthof

Op de website treft u ook een aantal foto’s aan van het kader voor het volgende seizoen.

Geen Nieuwjaarsreceptie, wellicht weer een KantineQuiz

De Nieuwjaarsreceptie, die gepland stond voor zondag 9 januari, kan helaas niet doorgaan. Normaliter spelen we voorafgaand aan de receptie het traditionele mix-toernooi, ook deze activiteit zijn we genoodzaakt af te lassen. Het MediaTeam denkt inmiddels al wel weer na over een alternatieve activiteit. Op zondag 17 mei 2020 organiseerde het MediaTeam de eerste online KantineQuiz in de geschiedenis van sv Enter. Vanwege de beperkingen in de komende weken worden plannen gemaakt voor een tweede online KantineQuiz. We houden u op de hoogte!

sv Enter 100 jaar

Onderstaand een update vanuit de jubileumcommissie.

Het zal niemand verbazen dat wij, gedwongen door Corona, helaas het jubileum programma moeten aanpassen. Als jubileumcommissie hebben we een aantal voorlopige besluiten genomen. Voorlopig omdat we ook niet precies weten hoe de overheidsmaatregelen zich ontwikkelen. Eind januari / begin februari zijn we hopelijk in staat jullie wat concreter te informeren.

Wat is nu wel zeker:

1. Het programma van de vervallen ‘Ladies Night’ van november wordt verschoven naar 20 mei 2022 (deze datum was al eerder vastgelegd voor een 2e activiteit voor dames, maar die zal waarschijnlijk standaard opgenomen worden in een jaarlijkse ladies activiteit)
  2. De Kerstbazaar wordt een Paasbazaar. Datum is nu vastgesteld op 10 april 2022
  3. Het voetbalcafé zal plaatsvinden zo spoedig mogelijk als het kan; zoals nu in te schatten denken we aan maart / april 2022. Inmiddels is een topbezetting met bijzondere gasten voor deze avond gecontracteerd. Dat is het mooie nieuws.
  4. Over de Playbackshow zijn we nog aan het nadenken hoe en waar dit het beste past; dit vergt ook afstemming met andere partijen. Idee gaat nu richting mei 2022.
  5. De kantinequiz vervalt; dit inpassen maakt de agenda te vol.
  6. Het jeugdprogramma zal nader ingevuld worden indien er meer duidelijkheid is wanneer activiteiten echt kunnen plaatsvinden.

Helaas kunnen we op dit moment niets positievers berichten dan bovenstaande. Zo gauw wij meer weten, komen we erop terug. Blijf allemaal vooral gezond.

De jubileumcommissie

De Jubileumcommissie bestaat uit de volgende personen: Danielle Krake, Lianne Heilen, Paul Diepenmaat, Marco Borggreve, Erik Stegeman, Sietse Steentjes en Gerard Libbers.
Het jubileumjaar kunnen we alleen gezamenlijk tot een succes maken, we rekenen dan ook op jullie. Meld je aan bij een van de commissieleden om een actieve bijdrage te leveren aan dit fantastische eeuwfeest.

Attenties vrijwilligers medio januari

Vanwege langere levertijden kunnen we de attenties voor onze vrijwilligers niet rond de kerstdagen bezorgen zoals u van ons gewend bent. De verwachting is nu dat de attenties, die in het teken staan van ons 100 jarig jubileum, medio januari bezorgd kunnen worden.

Om op hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van sv Enter verwijzen we naar onze website (www.sventer.nl) en social media Facebook (Sv Enter), Twitter (svEnter) en Instagram (sv_enter). Mocht u een van de eerdere updates gemist hebben, ze zijn allemaal terug te lezen.

Dit is de laatste nieuwsbrief van dit kalenderjaar, langs deze weg wensen we jullie hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2022 toe.
Blijf gezond, steun elkaar en blijf omkijken naar de mensen om je heen. We ontmoeten jullie graag weer op Krompatte.

Het bestuur van sv Enter.