Van het bestuur – Update (nr. 14) – Coronacrisis

Beste leden, trainers, vrijwilligers, sponsoren, ouders en verzorgers van sv Enter,

Een korte aanvullende update op de nieuwsbrief van vorige week.

Technische Commissie – Seizoen 2020-2021
De Technische Commissie binnen sv Enter is ook tijdens de zomerstop druk bezig om alle positie voor het komende seizoen ingevuld te krijgen. Morgenavond is er opnieuw een TC overleg.
Deze week is ook de laatste selectietrainer voor de jeugd definitief vastgelegd voor seizoen 2020-2021.
Patrick Rensen zal de JO19-1 onder zijn hoede nemen. Patrick was de afgelopen 2 seizoenen verantwoordelijk voor de JO17-1 en was eerder ook al 5 jaar verantwoordelijk voor de JO19-1. We zijn erg verheugd Patrick als trainer voor de ‘A1’ te kunnen presenteren en wensen Patrick alvast veel succes!

Onderstaand een overzicht van de selectietrainers voor het komende seizoen:

• sv Enter 1 Gerard Bos
  • sv Enter 2 Gijs Noltes
  • sv Enter Dames 1 Hans Dirksen
  • sv Enter JO19-1 Patrick Rensen
  • sv Enter JO17-1 Richard Woestenenk
  • sv Enter JO15-1 Mees ten Broeke en Tim van Otten
  • sv Enter JO13-1 Marcel Gierkink
  • sv Enter JO11-1 Arno Ligtenberg, Richard Krake en Luuk Roetgering
  • sv Enter JO9-1 Ronald Eertink en Tom Mekenkamp

Website en social media
Om op hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van sv Enter verwijzen we naar naar onze website (www.sventer.nl) en social media Facebook (Sv Enter), Twitter (svEnter) en Instagram (sv_enter).
Mocht u een van de eerdere updates gemist hebben, ze zijn allemaal terug te lezen.

We wensen iedereen een hele fijne vakantie. Zorg goed voor elkaar, steun elkaar en blijf omkijken naar de mensen om je heen.

Het bestuur van sv Enter.