Van het bestuur – Update (nr. 16) – Corona

Beste leden, trainers, vrijwilligers, ouders / verzorgers van sv Enter en bezoekende verenigingen,

Sinds deze week zijn de corona maatregelen voor het (amateur)voetbal weer strenger geworden.

In het kort, er mag alleen nog maar gesport worden op het sportpark. De kleedkamers en douches zijn wel beschikbaar. Max. 8 personen (voor 18+) per kleedkamer. De zitplaatsen zijn gemarkeerd.

Naast de bekende regels gelden er vanaf nu ook de volgende beperkingen:

• er zijn geen toeschouwers welkom op het sportpark, dit geldt zowel voor de trainingen als ook voor de wedstrijden
  • de kantine is gesloten
  • dit houdt in dat er ook geen koffie of thee wordt geschonken, ook niet voor ontvangst van de bezoekende teams of tijdens de rust
  • verzamel bij uitwedstrijden buiten de poort op de parkeerplaats, houdt rekening met de 1,5 m afstand.
  • leider(s) van het team zorgen voor ontvangst en begeleiding van de bezoekende teams, houdt rekening met de geldende coronamaatregelen
  • van de ouders/verzorgers van de jeugd wordt gevraagd om bij de training hun kind af te zetten en direct weer te vertrekken (kiss and ride)
  • volgens de richtlijnen van het RIVM blijkt dat bij uitwedstrijden van jeugdleden, de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding vallen, ze vallen dan niet onder de regel `toeschouwers` en mogen blijven kijken naar de wedstrijd, dit geldt niet bij een thuiswedstrijd

Deze maatregelen zijn er voor de gezondheid van alle leden, trainers, vrijwilligers, ouders / verzorgers en onze tegenstanders en uiteindelijk voor de gehele (lokale) maatschappij. We vragen jullie je eraan te houden!

Om op hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van sv Enter verwijzen we naar onze website (www.sventer.nl) en social media Facebook (Sv Enter), Twitter (svEnter) en Instagram (sv_enter).

Mocht u een van de eerdere updates gemist hebben, ze zijn allemaal terug te lezen.

Het bestuur van sv Enter.