Van het bestuur – Wekelijkse update (nr. 6) – Coronacrisis

Beste leden, trainers, vrijwilligers, sponsoren, ouders en verzorgers van sv Enter,

Op woensdagavond 11 maart rolde er voor het laatst een bal op Sportpark De Krompatte.
Dit is inmiddels bijna 40 dagen geleden, komende dinsdag gaat premier Rutte ons bijpraten over de crisis en mogelijke versoepeling van maatregelen.
Het ziet er vooralsnog niet naar uit dat we na dinsdag al weer activiteiten kunnen ontwikkelen op ons sportpark.
We zullen nog even geduld moeten hebben alvorens er weer getraind of gevoetbald kan worden.

De stabilisatie van de Coronacrisis zet zich gelukkig voort. Het aantal patiënten op de IC blijft dalen.
We mogen ons in Enter en omgeving gelukkig prijzen, de impact van het virus blijft vooralsnog beperkt in onze regio.
Het is belangrijk dat we ons aan de regels houden en dat gaat zichtbaar goed in ons mooie dorp.

Hart onder de riem voor onze 70+ leden
De spelers ons eerste elftal hebben zaterdagmiddag alle 70+ leden van sv Enter, op veilige afstand, een leuk presentje overhandigd.
De groep van 32 leden kreeg een luxe salade en een heerlijke fles wijn aangeboden.
Tijdens de Coronacrisis willen we onze 70+ leden graag een ‘hart onder de riem’ steken.
Het gebaar werd zichtbaar gewaardeerd. We hopen jullie weer snel te zien op sportpark De Krompatte.

Toernooien
Na dinsdag zullen we ook de planning van onze toernooien opnieuw bekijken.
Zoals eerder besproken hadden we nog 3 toernooien in de planning staan.
Het Marcel Kamphuis toernooi (6 en 7 juni), het sv Enter Stichting Support U12 Tournament 2020 (reeds uitgesteld) en het traditionele Nachttoernooi (ook uitgesteld).
In onze volgende nieuwsbrief zullen we hierop terugkomen.

Seizoen 2020-2021
Ondanks dat er geen balt rolt op Krompatte zijn we volop bezig met de voorbereidingen voor seizoen 2020-2021.
De Technische Commissie komt komende week ‘digitaal’ bij elkaar.
Belangrijke onderwerpen op de agenda zijn de teamindelingen voor seizoen 2020-2021 en het organiseren van het kader rondom de teams.

Website en social media
Om op hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen van sv Enter verwijzen we naar naar onze website (www.sventer.nl) en social media Facebook (Sv Enter), Twitter (svEnter) en Instagram (sv_enter).
Mocht u een van de eerdere updates gemist hebben, ze zijn allemaal terug te lezen.

Zorg goed voor elkaar, steun elkaar en blijf omkijken naar de mensen om je heen.
Wij hopen jullie allen snel weer in goede gezondheid te ontmoeten op De Krompatte.

Het bestuur van sv Enter.