Vanaf komend weekend controle op Coronatoegangbewijs

We hadden met zijn allen gehoopt dat het niet zo ver zou komen maar helaas, er zijn toch weer coronamaatregelen waar we als vereniging gehoor aan moeten geven!

Gelukkig kunnen we nog wel allemaal sporten zonder Coronatoegangsbewijs (CTB). Maar iedereen boven de 18 jaar dient om de kantine te betreden een geldige CTB te kunnen laten zien. Om de geldigheid van het CTB te kunnen controleren dient iedereen ook een identiteitsbewijs bij zich te hebben.

Als vereniging zullen we ons daar aan moeten houden. En dat willen we ook, in de hoop dat we daarmee verdere maatregelen kunnen voorkomen. Het zou ontzettend jammer zijn als ook dit seizoen het voetbal weer stil komt te liggen, publiek wordt verboden of de kantine gesloten zal moeten worden.

Dat wil niemand daarom zijn met ingang van a.s. zaterdag 6 november de volgende maatregelen van kracht:

• Toegang tot kantine / clubgebouw is alleen mogelijk als je een geldig CTB kunt laten zien.
  • Los van bovenstaande maatregelen blijven natuurlijk de standaardmaatregelen van kracht: bij klachten blijf je thuis en laat je je testen, regelmatig handen wassen en ook 1,5 meter afstand houden kan op het moment zeker geen kwaad!

Om alles in goede banen te leiden zoeken we een aantal vrijwilligers die bereid zijn om te helpen bij het checken van QR-codes. We zoeken deze met name nog:

• voor de zaterdagen van 11:00 – 18.00 uur
  • voor de zondagen van 11:00 – 18.00 uur

Aanmelden kan via: [email protected] We kunnen je hulp heel goed gebruiken!

Dringend verzoek aan iedereen van 18 jaar en ouder: kun je geen geldig CTB laten zien, accepteer dan de consequenties en ga niet in discussie! De vrijwilliger die jou CTB controleert heeft de regels ook niet verzonnen maar voert de regels uit waar we ons aan hebben te houden. Dit met slechts één doel: dat we dit seizoen wel kunnen blijven voetballen, met publiek en na afloop een drankje in de kantine!

We vertrouwen op jullie medewerking!

Sportieve groet – Bestuur sv Enter