Verre uitwedstrijd voor SV Enter

Het was vorige week, eindelijk, weer eens genieten op de Krompatte. Buiten dat de weersomstandigheden afgelopen zondag perfect waren voor zowel óp, als naast het veld, pakte het vlaggenschip van SV Enter eindelijk weer drie punten. Na twee speelrondes zonder overwinning wisten de Enternaren met overtuigende cijfers (7 – 2) te winnen van SV Broekland, de ploeg waar in de eerste seizoenshelft nog van werd verloren. Ook dit weekend willen de mannen van trainer Bos weer een overwinning behalen om zo in het spoor van koploper Holten te blijven.

Tegenstander zondag is SV Zwolle, de nummer 13 van de ranglijst. De Zwollenaren zijn tot op heden nog niet bezig aan het beste seizoen in de clubgeschiedenis. De club die drie jaar geleden nog in de 3e klasse uitkwam, draait nu onderin mee in de 4e klasse G. Toch is de ploeg vastberaden om de weg omhoog te vinden en zich te handhaven dit seizoen. De selectie waarover trainer Marco Onderberg beschikt is jong en heeft de potentie om mee te draaien bovenin de 4e klasse. Ook trainer Onderberg ziet deze potentie en daarom verbond zich daarom eerder dit seizoen langer aan SV Zwolle.

Enter zal content zijn als de uitslag er komende zondag hetzelfde uitziet als in de thuiswedstrijd tegen SV Zwolle. Twee maanden terug werd het namelijk 7-1 voor de Enternaren op Sportpark de Krompatte. Echter na de wedstrijd tegen DAVO, weten de rood-witten weten ook dat de uitslag in de eerste seizoenshelft niet garant staat voor wéér een goed resultaat. Voor Enter is het dus zaak om de prima voorstelling van afgelopen zondag een vervolg te geven en de te verwachten wederopstanding van Zwolle met een week uit te stellen. Volledige concentratie en fitheid zal ook deze wedstrijd weer een vereiste zijn!

Aankomende zondag zal de selectie met de bus afreizen naar Zwolle. In de bus zijn ook nog plekken vrij voor supporters. Zij die mee willen met de bus kunnen zich aanmelden bij leider Jeroen van Otten. De bus zal rond 12:00 vertrekken, om 14:00 wordt er afgetrapt.