Voorbereiding eerste selectie sv Enter

De eerste selectie van sv Enter is inmiddels twee weken in training ter voorbereiding op de start van de nieuwe competitie.
Als gevolg van vakanties en blessures kunnen de trainers Gerard Bos en Erwin Geels nog niet met een complete selectie aan het werk.
Mede om die reden wordt er de eerste drie weken alleen getraind alvorens er wedstrijden gespeeld worden.

De eerste wedstrijd staat gepland op zaterdag 21 augustus a.s. in Hengevelde tegen de plaatselijke derde klasser WVV ’34. Aanvang 18.00 uur.
De Wegdammers beschikken over een brede en sterke selectie en gaan ongetwijfeld hoge ogen gooien in de strijd om de bovenste plaatsen.
Een mooie uitdaging dus voor de Enternaren die het dit seizoen zonder steunpilaar John Lubbers zullen moeten doen.
John heeft de voorkeur gegeven aan zijn trainers-carriëre en wordt komend seizoen trainer van het eerste selectieteam onder 17 van Excelsior ’31.

Op donderdag 26 en zaterdag 28 augustus a.s. neemt sv Enter deel aan het Twente Tournament, georganiseerd door UD Weerselo.

Voor donderdag 2 september a.s. staat een oefenwedstrijd gepland tegen Juliana ’32 in Hengelo (aanvang 20.00 uur).

Alvorens op zondag 26 september de competitie van start gaat (het wedstrijdschema is nog niet bekend), staat in de maand september een drietal bekerwedstrijden op het programma met tussendoor nog een oefenwedstrijd tegen de ambitieuze derde klasser TVO uit Beckum op donderdag 16 september in Enter.

Het schema van deze bekerwedstrijden staat elders op deze site met op voorhand de opmerking dat dit schema nog zal worden aangepast.

Mvg,
Gerard Bos