Wederom een derby op de Krompatte

Na de wedstrijden afgelopen weekend tussen SV Enter JO15-1 en JO13-2 tegen respectievelijk Enter Vooruit JO15-1 en JO13-3, staat er ook aankomende zaterdag weer een derby op het programma. Dit keer nemen de jongens van JO19-1 het op tegen Enter Vooruit JO19-1. De teams komen elkaar tegen in de 1e klasse.

SV Enter JO19-1 kende een zeer moeizame start van de competitie. Alle drie de eerste competitiewedstrijden gingen verloren. Inmiddels heeft trainer Serkan Karaali zijn ploeg aan het voetballen gekregen. Na twee gelijke spelen wist zijn ploeg haar laatste drie duels allemaal te winnen en staat het op een keurige zevende plek. Tegen dorpsgenoot Enter Vooruit zullen de jongens deze goede reeks dan ook graag vervolg willen geven.

Enter Vooruit JO19-1 staat er echter toch een stuk beter voor. De zwart-witten zijn koploper in de competitie met twintig punten uit acht wedstrijden en een positief doelsaldo van 35 doelpunten voor. De jongens van trainer Daniël Cuppers zijn dan ook volop in de race voor het kampioenschap en zullen koste wat kost de punten mee willen nemen naar de Sportlaan. Vorige week speelde Enter Vooruit gelijk tegen concurrent Lemelerveld.

Kortom, beide ploegen zitten in een goede flow en zullen er alles aan doen om zaterdag de drie punten binnen te halen. Ondanks dat Enter Vooruit de favoriet is zaterdag, is het absoluut geen zekerheid dat zij ook daadwerkelijk deze wedstrijd aan het langste eind zullen trekken. Dit bleek vorig weekend maar weer toen underdog SV Enter JO15-1 met 7-2 won van Enter Vooruit JO15-1.

Zaterdag wordt de wedstrijd tussen SV Enter JO15-1 en Enter Vooruit JO15-1 live uitgezonden op het Youtube-kanaal van SV Enter. Om 14:30 fluit scheidsrechter Johan Lammertink voor het eerst en start de livestream!