Zeven Enterse jeugdtrainers behalen diploma

Het afgelopen seizoen zijn zeven jeugdtrainers van onze vereniging druk bezig geweest met het behalen van hun eerste trainersdiploma. Joost Olthof, Stan Stegeman, Wout Otten en Jaap Rutgers volgden de pupillentrainer-cursus. Doormiddel van zes cursusavonden en praktijkervaringen ontwikkelden de ambitieuze trainers hun trainerskwaliteiten. Uiteindelijk hebben alle vier de pupillentrainers hun diploma met succes behaalt.

Naast deze pupillentrainers volgden Rick Kamphuis, Tim van Otten en Mees ten Broeke de juniorentrainer-cursus. Ook zij hebben afgelopen woensdag hun diploma in ontvangst mogen nemen. Met dit diploma op zak, beginnen Rick, Tim en Mees komend seizoen aan de UEFA C Youth cursus, waar zij zich nog verder kunnen doorontwikkelen in het trainersvak.

SV Enter zet al langer in in het opleiden van eigen trainers. De club is dan ook trots dat deze zeven jeugdtrainers hun eerste trainersdiploma hebben behaalt en te kennen hebben gegeven zich nog verder te willen doorontwikkelen. Daarnaast is Enter blij dat alle trainers komend seizoen actief zullen zijn in de eigen jeugdopleiding. Wout en Jaap bij de JO11-1, Stan en Joost bij de JO13-1, Tim en Mees bij de JO15-1 en Rick bij de JO17-1.