Ben jij de beste FIFA21-speler van gemeente Wierden?

Dan zijn de Heracles eSports Online Talentendagen iets voor jou! Op 22 januari organiseert Heracles Almelo een online FIFA21-toernooi. De Heracles eSports Online Talentendagen starten op vrijdagavond om 18:30.

Het toernooi wordt georganiseerd om talenten uit de regio te scouten. De 2 finalisten van het toernooi plaatsen zich namelijk voor de Finale Talentendagen. Dit toernooi zal aan het einde van het seizoen gehouden in het stadion van Heracles Almelo. De winnaar van dit toernooi verdient een plek in het eTalents team van Heracles Almelo. De winnaar zal bij Heracles Almelo ondersteund worden bij het spelen en ontwikkelen op gebied van FIFA. De nummers 3 tot en met 8 van de Heracles eSports Online Talentendagen plaatsen zich voor de Voorronde Talentendagen. Tijdens dit toernooi hebben de spelers de laatste kans op een plek voor de Finale Talentendagen. De talentendagen worden mede mogelijk gemaakt door ePartners: Asito, Rabobank en TerStal.

Meer informatie over het toernooi en over het aanmelden is te vinden op www.heracles.nl/esports

Wij hopen dat de club goed vertegenwoordigd wordt tijdens het toernooi. Dus ga alvast thuis oefenen en zorg dat je er bij bent op 22 januari!