Check je mailadres!

De KNVB gebruikt sinds afgelopen zaterdag het digitale wedstrijdformulier: de spelerspassen zijn hiermee ook verleden tijd. Elk spelend lid kan nu inloggen op de site www.voetbal.nl (en bijbehorende app), waardoor je automatisch aan het juiste team wordt gekoppeld.

Hiervoor is het wel noodzakelijk dat je met het mailadres inlogt waarmee je bij sv Enter staat geregistreerd. De KNVB gebruikt dit mailadres namelijk ook!

Stuur daarom bij inlogproblemen (of verandering van je mailadres) het juiste mailadres naar [email protected] wij passen dit dan in Sportlink aan, waarna inloggen in de voetbal app mogelijk zal zijn.

In de voetbal app kun je nu zelf je foto aanpassen (die bij de digitale spelerspas hoort), je beschikbaarheid aangeven, en uiteraard de uitslagen en het programma van je team zien.

Voor leiders en trainers is er ook de app wedstrijdzaken, waarmee het digitale wedstrijdformulier kan worden ingevuld. Ook zij dienen hiervoor een account aan te maken.