Enter Vooruit draait bardienst op Krompatte

Mooi initiatief tijdens jubileumreceptie en feestavond ter gelegenheid van 100 jarig bestaan van sv Enter
In de aanloop naar het afsluitende jubileumfeest van sv Enter kwam er een mooi initiatief tot stand.
Janette Heijkamp, die zowel bij Enter Vooruit als ook bij sv Enter achter de bar staat kwam samen met Danielle Krake, aanstaand voorzitter Kantinebeheer van sv Enter, op het idee om tijdens het afsluitende feest aan Enter Vooruit te vragen de bardienst in te vullen.
Gedurende de dag waren er veel positieve reacties op dit mooie initiatief. De leden, vrijwilligers en sponsoren van sv Enter konden het erg waarderen dat de barbezetting bij wijze van uitzondering deze keer door zustervereniging Enter Vooruit was ingevuld. Enter Vooruit had meerdere ‘barteams’ samengesteld die de middag en avond konden afdekken. Zodoende konden ook onze barvrijwilligers
volop genieten van de feestavond.
Namens de gehele vereniging willen we Enter Vooruit en de ‘barteams’ in het bijzonder, heel hartelijk bedanken voor deze prachtige geste.
Uiteraard is sv Enter gaarne bereid om bij een aanstaande gelegenheid een wederdienst te leveren.

Het bestuur, de leden, de vrijwilligers en de sponsoren van sv Enter