Jubileumreceptie en feestavond zeer geslaagd

We kunnen tevreden terugkijken op de jubileumreceptie ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan van sv Enter.
Velen hadden opvolging gegeven aan de uitnodiging voor de receptie, het aansluitende warm en koud buffet en de feestavond.
Naast de ereleden, leden, vrijwilligers en sponsoren van sv Enter gaven ook tal van externe genodigden acte de presance.
Na de inloop vanaf 15:00 uur kon het officiële deel even na 15:30 uur, onder leiding van ceremoniemeester Dick Kreijkes, van start gaan.
De aftrap was voor voorzitter Jos van Otten, die de bomvolle kantine meenam in 100 jaar sv Enter geschiedenis en samenvatte hoe de club er nu voorstaat en schetste welke belangrijke functie sv Enter heeft binnen de Enterse samenleving.
Hierna gaven Andre Bode en Gerard Libbers inzicht in hetgeen respectievelijk de Stichting Support (hoofdsponsoren) en de supportersvereniging de Club van 100 voor de vereniging hebben betekend en anno 2022 nog steeds betekenen. Zowel de Stichting en de Club van 100 zijn van grote waarde voor sv Enter en niet meer weg te denken in het functioneren van de vereniging.
Daarna kwam een aantal externe sprekers aan het woord. Zowel wethouder Hans ter Keurst van de gemeente Wierden als ook voorzitter Leo Waller van de Enterse Sportfederatie complimenteerden
sv Enter voor de belangrijke sociaal-maatschappelijke functie die de vereniging vervult. Vanuit beide instanties werden mooie geldbedragen als cadeau overhandigd.
Tenslotte werd sv Enter in het zonnetje gezet door KNVB ambassadeur Bert Slot. Ook van zijn kant waren er mooie woorden en cadeaus, waaronder een grote jubileum vlag.
Na het officiële deel volgde een ludiek optreden van oud-doelman Erwin Geels die voor deze gelegenheid Dieks van de Schreijer had meegenomen. Dieks had de ‘kalkkar’ meegenomen en nam de zaal op humorvolle wijze mee in zijn ‘kalkbelevenissen’ als terreinknecht van de sv Enter. Vele verhalen over markante sv Enter figuren passeerden de revue.
De genodigden konden na de receptie genieten van een uitgebreid warm en koud buffet alvorens te verhuizen naar de feesttent alwaar DJ Rob en Goorse band Reflexxion voor het avondprogramma zorgden.
Al met al een zeer geslaagde afsluiting van het 100 jarig jubileum van sv Enter. Er wordt de komende tijd nog wel hard gewerkt aan het jubileumboek ‘sv Enter 100 jaar’ dat in december opgeleverd zal
worden.