Opleiding UEFA C en UEFA C Youth

Trainers die op niveau hebben gespeeld en/of al hun pupillen- of juniorendiploma hebben gehaald én zich verder willen ontwikkelen, kunnen zich aanmelden voor de nieuwe opleiding UEFA C en UEFA C Youth. De inschrijving is geopend tot en met 4 mei.

Binnen het amateurvoetbal zijn veel teams actief. Elk van deze teams vraagt om de juiste trainer-coach. De opleidingen UEFA C en UEFA C Youth scholen de deelnemers in het coachen van wedstrijden, geven van trainingen en het begeleiden van spelers, met de focus op senioren of jeugdspelers. De opleidingen, die zo’n zeven maanden duren, beginnen de eerste week van september en bestaan uit in totaal 19 bijeenkomsten.

De opleiding UEFA C wordt georganiseerd door de KNVB Academie te Zeist.

Inschrijven voor deze opleidingen zal vanaf maandag 4 maart 2019 rond 12.00 uur mogelijk zijn. Verspreid over heel het land worden er opleidingslocaties opengesteld. Op basis van persoonlijke wensen kunnen kandidaten kiezen voor een opleidingslocatie waarbij zij rekening kunnen houden met een voorkeursdag en/of de gewenste reisafstand naar de opleidingslocatie.

Het is net zoals in het afgelopen seizoen weer de verwachting dat er meer kandidaten dan opleidingsplaatsen zullen zijn. Het verzoek is dan ook deze mail door te sturen naar de contactpersonen binnen uw vereniging die zich bezighouden met de ontwikkeling en opleiding van het technisch kader (Hoofd Opleidingen, Technisch Jeugdcoördinator, Technische Commissie etc.). Kortom wees er snel bij want ‘Vol = Vol’!

Inschrijven

– Log in op het inschrijfportaal: http://inschrijven.knvb.nl (dit werkt het beste onder Google Chrome).

– Kies bij district: LANDELIJK (dus niet zoeken onder district)

– Kies bij type: Opleiding

– Kies bij categorie: Trainer-coach

– Kies bij subcategorie: UEFA C of UEFA C YOUTH (zie voorbeelden hieronder)

– Om in te kunnen schrijven heb je je relatiecode nodig

– Vervolmaak de inschrijving door de gevraagde informatie in te vullen en/of bij te voegen.