SV Enter U12 Internationaal jeugdtoernooi

Komend weekend is het dan zover; de eerste editie van het Stichting Support internationaal jeugdtoernooi! Dit jaar wordt het toernooi georganiseerd voor jongens in de leeftijdscategorie O12. Maar liefst 16 verschillende clubs, uit binnen- en buitenland, hebben zich aangemeld voor het toernooi. Internationale topclubs zoals Schalke 04, Anderlecht en Borussia Mönchengladbach, maar ook de Nederlandse BVO’s PSV, FC Utrecht, Heerenveen en NEC strijden 16 en 17 april voor de titel.
De toernooicommissie werkt hard om het toernooi tot een succes te maken. Voor de spelers en staf van de verschillende buitenlandse clubs zijn hotels en gastgezinnen geregeld om te overnachten. Scheidsrechters, barpersoneel en andere vrijwilligers zijn ingeschakeld om spelers, stafleden en toeschouwers zo goed mogelijk van dienst te zijn. De week in aanloop naar het toernooi zal ook het sportpark toernooi-klaar gemaakt worden. Kortom, het beloofd een mooie eerste editie te worden waarbij alles tot in de puntjes geregeld is.
Naast de verschillende BVO’s en voetbalscholen zal ook SV Enter deelnemen aan het toernooi. De JO13-1 verdedigt in het paasweekend de clubkleuren op de Krompatte. Het team van trainer Marcel Gierkink kunnen uitkijken naar twee dagen voetballen op topniveau, een super ervaring voor onze jonge talenten!
SV Enter hoopt op een geslaagde eerste editie van het Stichting Support internationaal jeugdtoernooi en ziet u graag 16 en 17 april op Sportpark de Krompatte.
Deelnemers: Schalke 04, Borussia Mönchengladbach, Odense BK, PSV, RSC Anderlecht, SC Heerenveen, NEC Nijmegen, Football Ambitions, Aurhaus GF, Prestige Football Academy, FC Nordsjaelland, Dundee United, FC Utrecht, SV Enter, Hibernian, ISR Academy