UITLEG: Digitaal Wedstrijdformulier en App gebruik

Afgelopen weekend is een begin gemaakt met wijzigingen bij alle administratieve zaken omtrent wedstrijden (m.u.v. de JO11 en JO9 groep). Denk aan voorbereiding, uitslagen, teams invullen, spelers toevoegen; etc.

Zo is er de nieuwe website voetbal.nl, maar er is ook een app voetbal.nl en een app wedstrijdzaken. Wat is het verschil?

Ook de scheidsrechters moeten hier gebruik van gaan maken (spelerspassen digitaal beschikbaar). We nodigen daarom ook de scheidsrechters uit langs te komen met hun vragen.

Op de zaterdagen 9 en 16 september zullen een aantal mensen aanwezig zijn in de bestuurskamer om jullie daarmede te helpen; dit zal zijn gedurende de wedstrijden van de JO19 tm JO13 groep.

Dus heb je vragen; zorg dat je die daar dan stelt. Neem in ieder geval je mobieltje mee, dan kunnen ze je ter plekke helpen.

De Technische Commissie.