Vacature Trainer sv Enter 2

Sv Enter is een groeiende voetbalvereniging met ruim 770 leden en een club die een belangrijke sociale rol vervult binnen de Enterse gemeenschap.

De afgelopen jaren is er veel geïnvesteerd in de accommodatie en de jeugdopleiding. Dat laatste heeft er toe geleid dat wij beschikken over talentvolle jeugd en daarmede moet nu een vervolgstap gemaakt worden. Onze JO19-1 speelt in de middenmoot van de Hoofdklasse en veel van deze jongens zullen tussen nu en 3 jaar de stap richting sv Enter 1 moeten maken. Om die reden wordt de functie van ons 2e elftal (3e klasse) nog belangrijker.

Voor dat team zoeken wij m.i.v. seizoen 2019 – 2020 een ambitieuze trainer, die veel energie wil steken in het begeleiden en ontwikkelen van zowel het team als het individu.

Taken

• Het verzorgen van de kwalitatief goede trainingen op dinsdag en donderdag
  • Het intensief begeleiden en coachen van het team op zondagochtend
  • Afstemming met trainer 1e elftal over ontwikkeling spelers
  • Team en individuen kunnen ontwikkelen en motiveren via individuele en groepsgesprekken
  • Samenwerken met trainers, stafleden en Technische Commissie

Vereisten

• Ruime ervaring in trainen, coachen en begeleiden van senioren en jeugdteams
  • Afgeronde opleiding KNVB UEFA C /TC 3
  • Ervaring in het aansturen van veranderings- en groepsprocessen
  • Opleiden en ontwikkeling van talent is je passie
  • Staat open voor persoonlijke ontwikkeling en feedback
  • Goede communicatieve en contactuele vaardigheden
  • Conformeert zich aan het Voetbaltechnisch Beleidsplan en de Missie Sportiviteit en Respect.

Sollicitaties

Belangstelling? Stuur dan uiterlijk 30 januari 2019 uw gemotiveerde sollicitatie – incl. CV en salarisindicatie – aan Paul Diepenmaat, ([email protected]), voorzitter TC sv Enter.

U kunt hem ook bellen op 06 – 24539136