VUTTERS gezocht!

Ons sportpark vraagt constant onderhoud. Een prachtig park met veel groen en mooie bomen. Echter, dit betekent ook veel bladeren, vooral in herfst en winter. Dit alles wordt gedaan door vrijwilligers op de vrijdag. Zo kunnen gebruikers van onze velden allemaal veilig trainen en spelen. Complimenten voor de mensen die zich hiervoor inzetten!

We staan er niet altijd bij stil maar het onderhouden van ons sportpark is een altijd terugkerende bezigheid. De VUTTERS-ploeg is hier dan ook het grootste gedeelte van hun tijd mee bezig, er is altijd wel iets te doen. Ze doen het met plezier, het is een gezellige club die altijd klaar staat om te helpen waar nodig.

De tijd brengt met zich mee dat iedereen druk is. Voor verenigingen in het algemeen wordt het steeds moeilijker om goeie vrijwilligers te krijgen. SV Enter is gezegend met een groot aantal gemotiveerde mensen, die veel voor de club doen, op wat voor manier dan ook. Dat is goed om te zien en te weten.

Door het stoppen van 2 VUTTERS zijn wij op zoek naar Nieuwe VUTTERS.

Wil je aansluiten, informeer dan bij het bestuur!